fredag 12 februari 2010

En sån bra dag!!

Att den 12 februari skulle bli så speciell.... vill först börja med att gratta min underbar pappa som fyller 57 år idag!!! sen även gratta Alfred och Ellinor som fick en liten Ebba nu i eftermiddags! Och även skicka en tanke till min mormor som idag varit borta från oss i 4 år...

Åh blev så glad när Marcus läste smset om att Affe och Ellinor fått en dotter! Så underbart kul att hon äntligen ville kika ut 6 dagar över tiden! Och jag hoppas innerligt att allt gått bra och att hela familjen är mår bra!! Ni har en helt underbar tid framför er....
Kan inte fatta att vi själva låg där för snart exakt 2 månader sedan. Tiden går alldeles för fort. Våran lille Hugo, åh jag älskar honom så mycket... fast liten är han ju inte längre. Va på BVC idag och vågen stod på 6500g och han va 61 cm lång! En stor och ståtlig kille med helt underbart gosiga dubbelhakor!

Har varit hos syster yster och fikat idag oxå med Lina, Vilma och lilla söta Molly 3 ½ vecka gammal!
Jätte skoj och mysigt att träffa dem, blir inte allt för ofta. Nu ska vi alldeles strax gå till mina föräldrar på kalas... Mmm, ska bli gott med lite mat och kanske tårta?!

Ha en bra kväll för det ska jag ha. KRAM

Inga kommentarer: