fredag 5 februari 2010

Man kan inte alltid lyckas...

Nope.. köttgrytan igår blev inte alls bra. Vet inte varför? Men köttet va segt även fast det kokat i över 1½ timme, sen va det någon konstig bismak oxå som jag inte tyckte va någon höjdare...
semlorna blev väl okej... vääldigt stora bullar som jag vi inte orkade äta upp.
Vet att jag prövade ett annat recept förra året (semlorna som är på header bilden här ovanför) och de semlebullarna blev mycket saftigare och godare.. tror det receptet kom ifrån Arla.

Jaja, nu äter vi frukost. Jag har precis varit ute en vända i kylan och burit in ved.. Brr... riktigt kallt idag. Men fint, för solen kikar fram!

Vad händer idag? Jo vi får som sagt besök av Susanne och Minna:)
Marcus skulle sluta tidigare för han ska hjälpa min bror att fylla cement i deras nya badrum.. så jag hoppas att han även kommer hem tidigare till oss.
Nä om man skulle ta sig kragen och klä på barnen så att jag kan hoppa in i duschen sedan, får ju passa på medans Hugo är mätt och glad:)

Inga kommentarer: