söndag 14 februari 2010

2 år sedan....

jag och Marcus förlovade oss:) tiden går helt otroligt fort... Älskar honom sååå mycket, och vi har världens underbaraste barn ihop!

kan äntligen få på mig ringen igen, utan att den klämmer, ger utslag eller nåt sånt! Har inte kunnat haft den på 6 månader pga mina svullna fingrar!

Japp, alla hjärtans dag idag! Vi firar väl inte på något speciellt sätt... Vi åt ju lite lyxigare mat igår så det får räcka.. sen va vi ju faktiskt ute i tisdags på Butlers så vi firade lite då istället!
Jo igår kom Marcus bror Martin och hans tjej Linda hit och åt mat med oss och tittade på Melodifestivalen. De hade med sig sin söta hundvalp Malte som va 9 veckor. Mysigare hund får man nog leta efter. Hur snäll som helst!! Blir grymt sugen på en valp när man ser dom, men de växer ju så fort och det är väldigt mycket jobb med dem!
Melodifestivalen va ingen höjdare precis som jag anat, förstår inte varför man tittar på det?

Vad händer hos er idag? ska ni lyxa till det lite extra med god mat, eller bara överraska era grabbar med blommor och choklad? (antar att majoriteten som läser min blogg är tjejer)
Hos oss händer det som sagt inte mycket. Vi funderar på att åka till stan och hitta på något men vi får se ifall de vi vill hälsa på är hemma.

Ha en toppen dag och pussa varandra lite extra:)

2 kommentarer:

Broberg sa...

Grattis!!!
Ja vad händer idag?! Jag ska på dop i em och sen ikväll hoppas jag inte Robert kommer hem för sent så jag kan fira han lite. Han fyller ju år idag men är på svenska rallyt. Sen börja jag med sempers droppar idag till Elin. Så de ska bli spännande om de funkar för hennes lilla mage. Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Jobbat idag:(
Men har hunnit med lite skridskoåkning!
Jag och Conny firar på lördag med en dagstur till Åmål och skidåkning
UTAN BARN:)
Kram Anna