lördag 27 februari 2010

en speciell dag

Japp då va det dags, idag den 27 februari 2010 är det Hugo Carl Wilhelms namngivningsdag.
Känner mig trött, gick och la mig runt 00.15 inatt. För vi bakade massor med bröd hela kvällen.. tog lite längre tid än vad vi trott. Men skönt att det är klart så vi slipper stå med det idag.

Barnen mår lite bättre. Tuva va feberfri nu på morgonen men hostar lite emellanåt.Har höjt dosen på medicinen nu så det ska nog bli bättre sa läkaren som Marcus och Tuva träffade på jourcentralen igår kväll.

Nä nu ska jag göra frukost sedan blir det en dusch innan jag ska börja greja och feja. Vid 11 tiden ska vi vara i stan och möta Erik. Tuva ska vara hos min mamma och pappa tills det är dags kl 15, eftersom hon inte är helt kry än får hon det mysigare där.

Nä.. frukost nu, har varit hungrig sen jag gav Hugo mat kl 3 inatt!!






2 kommentarer:

Emelie sa...

Lycka till idag!!!

Anonym sa...

lycka till!!!
Kram Anna