onsdag 24 februari 2010

BYTES..

EN FÖRKYLD TROTSIG 2½ ÅRING BYTES MOT EN TIMMES VILA PÅ SOFFAN!!
Någon som är intresserad?
Ja.. du det är ingen bra morgon kan jag ju säga. Hon är arg som ett bi min lilla Tuva. Det är fel på allt. Hon vill ha cola att dricka, och sen när hon får det blir hon jätte ledsen och vill bara ha vatten. Sen vill hon ha smörgås, men det duger inte heller efter en stund utan då vill hon ha popcorn... Sen vill hon se på film, men efter 5 minuter tröttnar hon och vill titta på en annan. Och nu kom hon nyss ner och blev helt tokig för att jag ställt undan popcornskålen i köket. Så nu står hon i gästrummet och skriker att hon vill att pappa ska komma hem... och att hon visst ska åka till dagis idag (som förövrigt har stängt idag med)
Det är inte lätt att va sjuk..
Jag har en så jäkla tur som har en helt underbart snäll liten bebis, annars hade jag nog blivit tokig! Hugo har tagit sovmorgon idag.. åt lite vid 7 men nu sover han gott i sin vagn!
Nu har Tuva lugnat ner sig lite och la sig bredvid mig här i soffan och ska försöka sova lite till. Hoppas att hon vaknar upp och är lite gladare.

1 kommentar:

Jessica Håkansson sa...

Man får verkligen känna att man lever när man har barn.....att dom orkar....kan dom inte lägga all energi på att bli friska istället :) Man får tänka att det går över....hoppas hon kryar på sig :)