torsdag 4 september 2008

Tuva o kusin Melker som får en puss:)



Tack för responsen på fråga, Vem läser min blogg?
Några visste jag om sen innan... men några nya fanns det oxå! Skojsigt!!
Så va det torsdag, en regning sådan... morgonen började med att vi fick slänga in Emma i duschen.. upptäckte då hon gav mig en godmorgon kram att hon va alldeles kall o våt, kissat i sängen. Har aldrig hänt tidigare faktiskt. konstigt då hon kissade innan hon gick o la sig igår och vaknade kl 6.30.. så hon sov liksom inte extra länge eller något. Jaja en dusch blev det sen god frukost. En lite repris från igår.. hade ju det smaskiga frukostbrödet kvar..
Sen packade vi in oss i bilen o åkte till Bollerud o hämtade en släpkärra med ved igen.. 4 gången denna veckan hittils. Får veden från Marcus bror som inte har användning av den då han ska bo i lägenhet resten av året..


Sen åkte vi förbi Marcus mamma o fikade lite.
Nu sitter jag här i soffan, tittar lite på tv o bloggar. Funderar på vad det blir för middag. Några tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

halloj. Jag har inte glömt av er=) Har ni någon möjlighet att vi kunde börja tidigare? Har full rulle hela lördagen nämligen och all tid extra är toppen=) HAr ni andra planer så går de naturligtvis bra kl 11.
Kram
/madelene

Anonym sa...

9 om de funkar vore toppen? Du får gärna skicka vägbeskrivning igen då ja inte vet säkert vart jag har den