söndag 7 september 2008


Är dom inte underbara? Är så jäkla nöjd med fotona.. trodde att det skulle va svårt att få bra kort på Tuva med tanke på att hon vägrade sitta still. Men är hon inte söt? Det är Emmas klänning som hon hade på sig när hon fyllde 1 år..så fiiin!
Igår va det fullt upp hela dagen, fick ställa klockan för att hinna med o äta frukost och fixa iordning tjejerna.. klockan 9.00 kom Madelene och Linnéa.. hade fullt upp där en stund, Tuva smet, Linnéa vägrade släppa ett foto på tuva som stod på tv bänken, Emma skulle byta kläder.. och tillslut hade vi även 3 kattungar som Madelene försökte föreviga.. haha..
När de hade åkt, åkte Marcus till Byggcenter för att köpa en källardörr. Hällregnade hela dagen och bara en liten stund innan han kom hem kikade jag ut genom fönstret och såg att vi helt plötsligt fått en svimmingpool på gräsmattan, lagom skoj!
Putte o Liza kom hit och lämnade Melker för de skulle till IKEA, o då blev det full rulle igen.. haha.. Tuva tyckte att det va sådär lagom skoj att dela uppmärksamheten.
Klockan 17.30 kom Angelica och Daniel och hämtade mig, gött att få skjuts så jag kunde dricka vin! Hade en riktigt trevligt tjejkväll hos Emelie.. mycket vin och bål..och många skojsiga samtalsämnen.. Har nog skrämt upp de andra med min roliga förlossningsberättelse..
Kom hem runt 02 inatt, och va så där lagom trött när Tuva vaknade klockan 7.. Plus att jag hade fruktansvärt ont i halsen, vilket släppt lite efter att druckit te och 2 ipren..
Jaja, det blir mycket uppdatering här.
Ha de gott allihopa

Inga kommentarer: