onsdag 3 september 2008

Hade BF idag förra året , japp idag för 1 år sedan gick jag med tjocka magen o hoppades på att liten ville komma.. visste ju inte då att vi fick vänta hela 8 dagar innan vår älskling såg dagens ljus..

När hon kom va hon en liten tuta som bara sov och åt.. o skrek lite emellanåt..Idag är det full rulle, bus från när man slår upp sina blå på morgonen tills man somnar av utmattning på kvällen...

I förmiddags lekte Tuva med Emelie som va här och fikade, de hade jätte skoj ihop busarna. Roligast va i o för sig att väcka Molly som sov på sängen. Trevligt va det i alla fall att träffa tjejerna o få prata lite. Efter fika besöket tog jag och Tuva en lång promenix så att hon somnade... Jag gick o gick till tonerna av Winnerbäck i öronen:) Skönt väder va det oxå! Nu har Tuva precis ätit lite mat, vi ska snart göra i ordning oss och åka till Båberg för att möta Marcus. Sen åker vi ihop till Lysekil för att hämta Emma.. så hämtar vi upp Marcus bil på tillbaka vägen.
Blir mumsig mat ikväll.. stek o potatis med sås:) Mumsigt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!!
Jag är här å kikar nästan dagligen!
Kram Anna

Anonym sa...

Jag är din nyfikna syster som tycker om att läsa vad du och din lilla skitunge gör om dagarna. Det är jämnt så söta biler...Kram

Anonym sa...

hade oxå bf idag för exakt 1 år sen =) men vi fick vänta 14 dar på att se vårat troll