måndag 29 september 2008


Då var det kväll igen.. och hur har våran dag sett ut? Jo lämnade Tuva på dagis vid 9.30.. gick bra, hon va lite ledsen men det verkade gå över så fort jag va utom synhåll! Sen åkte jag direkt till tandläkaren för att plågas..
Sen hem igen, dammsög och bakade en äpplepaj. Sen sa jag hej till min mamma och pappa.. och mamma följde med till dagis för att hämta Tuva. Det hade gått jätte bra på dagis! Ätit bra och sovit i 1 timme och 45 minuter.... Vid 14.30 kom Susanne och Minna hit och lekte och fikade! Hade jätte skoj.. som ni ser här ovan så var Minna väldigt kramgo.
Gick upp till mamma och pappa igen och bjöds på middag. Potatismos och köttfärslimpa. Sen va jag och Tuva ute och gungade en stund innan vi gick hem. Tuva va helt slut och fick en flaska välling och somnade vid 18.15.. gick absolut inte att hålla henne vaken.
Nu för en stund sen ringde dock min mamma och berättade att hon fått magsjuka..fyyyyyy. Jag hatar magsjuka och håller alla tummar och tår på att vi inte blivit smittade. Men det låter inte så troligt att vi kan undvika det, eller vad tror ni? Fan ska ju börja jobba på onsdag... ingen bra start alls.
Imorgon (om vi inte råkar få magsjuka under natten) ska tuva va på dagis mellan 9.30-14 och jag ska bara vara hemma och njuta av min sista lediga dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

en tjej som heter Michaela =) / marie