lördag 13 september 2008

God morgon!

Fast morgonen började inte alls bra, tog på mig glasögonen och då kändes de jätte skumma. Har gjort det ett tag, men oavsett hur jag gjort så har de inte suttit bra. Men idag märkte jag att det va en spricka i bågen.. suck! Bestämde i alla fall att Mackan skulle ta med dem till optikern när de öppnar kl 10. Han är ändå i stan nu på morgonen och hjälper min bror att montera kök..
Så jag tog av dem för att lägga i glasögonfodralet.. och då går det av.. så nu är jag blind. Sååå jobbigt!!
Får hoppas att de kan göra något åt det redan idag. Kan ju liksom inte köra bil utan dem, blir totalt handikappad. Blir väl dock till att köpa nya, dyrt...
Nä nu ska vi fixa det sista inför barnkalaset och så ska jag byta på stinkbomben som går runt här...

Inga kommentarer: