tisdag 2 september 2008

God kväll.. nu har jag varit duktig! Eller ja, spenderade förmiddagen i telefon.. haha, men sen gick jag o Tuva på en skön promenad. Blev en fika hos mamma oxå! Sen gick vi hem o då va Tuva trött, hon sov mellan 13-16 då Marcus kom hem! Då baka jag lite bröd som jag ska bjuda på imorgon då vi får fika gäster kl 9.30..får bli lite frukost här:)
Sen bytte jag roll, från bullmamma till matchomamma.. haha, gick ut o staplade ved för att få slut på tjatet från min kära sambo. Jaja, jag vill ha ett jämnställt förhållande, men visst måste det finnas en anledning till att det är grabbarna som tar hand om veden, klipper gräset, skottar snö mm.. det är ju tungt o man blir tok svettig! Jämfört med alla tjejsysslor, vika tvätt, diska, dammsuga mm... det kan man ju göra i ett lugnt tempo med bra musik!!
Har duschat nu, härligt... är jätte trött så det blir snart sängen för min del. Gick ju som sagt upp tiiiidigt idag, och om jag känner min dotter så vaknar hon vid 6 imorgon oxå!

Inga kommentarer: