torsdag 18 september 2008


Hej Hej!

Tuva är på dagis med Marcus!! Hoppas att det går bra för igår gick det verkligen inte alls bra.. hon va ledsen nästan hela tiden. Fast orsaken va att hon var trött! Vaknade kl 7 och fick inte sova förrän vi satt i bilen påväg hem kl 12.. Redan vid 10.15 började hon gnälla... försökte gå ifrån lite, men icke.. hon va jätte arg o ledsen. Lekte lite inne, men hon blev ledsen bara jag va en meter bort.. hon skulle sitta i mitt knä o hålla handen. Vid lunchen 11.30 gnuggade hon ögonen hela tiden.. så vi fick äta snabbt. Och som sagt hon somnade så fort jag satt henne i bilstolen.
Väldigt skönt att Marcus åkte dit idag, det tär lite på mig att se henne så ledsen..men men, har varit lite smp blödig de senaste så det blir väl så! Tror dock att det går bättre idag på många sätt.. hon vaknade 06.30. Åt frukost vid 8 och sen fick jag henne att sova lite mellan 08.20-9. Så sköt vi fram dagis tiden lite så att de ska vara där mellan 9.30-12. Så det blir samma som igår, utelek.. sångsamling sedan lunch. Idag ska de dock se ifall Marcus kanske kan gå ifrån på lunchen..
Sen kommer de hem o hämtar upp oss för då ska vi till BVC på 1 års kontroll hos Tuvas nya sköterska. Lite dum tid, eftersom hon sovit ca 2 timmar efter dagis varje gång hittils.. Jaja..

Emma leker med sina dockor just nu och jag tog precis en paus i städandet.. tvättar oxå! Tråk!!!

Inga kommentarer: