tisdag 23 september 2008



Denna bilden togs den 23:e september 2007... alltså för 1år sedan! Så fina de är.

Nå.. hur blev våran dag? Efter mycket övervägande, pratade med mamma och med dagis. Bestämde att Tuva skulle vara hemma idag. Men imorgon ska vi dit.. 9.30-14.. då ska hon va själv mellan 9.30-12.30. Fast jag har inte bestämt ifall jag ska vara kvar i personalrummet eller åka hem? Har ju inte varit någon dag då det funkar klockrent.. och det tar ju 15 min att köra..meningslös om man precis hinner hem o så ringer dom. Sen hostar hon ju en del oxå. Så jag kanske kan vara kvar ifall hon skulle behöva hostmedicin.

Jaja.. va hemma på förmiddagen. Men eftersom jag inte tycker att hon är speciellt sjuk åkte vi med mamma till Överby där vi mötte upp Putte och Melker. De köpte en diskmaskin.. själv köpte jag skor..5 par.. haha.. 1 par till mig, 1 till marcus, 1 till tuva och 2 par till Emmisen som hon ska få i present! Köpte även en kjol och benvärmare till mig!

Nu ligger Marcus och Tuva och sover.. Marcus hade ont i halsen och kände sig sliten. Jag sitter här vid datorn samtidigt som jag lyssnar på Idol.

Inga kommentarer: