tisdag 23 september 2008

Tisdag...vill bara börja med att säga till ni som tydligen har åsikter om vad jag skriver i bloggen.. opassande saker...LÄS INTE.. för jag skriver om MITT liv, och där kan det inträffa massor me opassande saker...haha

vaknade av marcus väckarklocka när den ringde kl 06... o då vaknade tuva oxå. Lite förvånade blev vi nog alla tre för Tuva vaknade i sin säng. Hade alltså sovit hela natten i sin säng! Ovanligt för att vara Tuva! Frågade Marcus ifall det va ett bra tecken? eller är hon kanske sjuk? Så svårt kan verkligen inte avgöra det. Igår sov hon mellan 11-13, åt en hel skål med räkgryta och ris (mammas mat är godast, dissar burkmaten totalt) sen lekte hon och busade massor tills marcus kom hem, då lagade vi mat. Men Tuva blev trött så å fick hon sova mellan 17-18.. sen åt hon middag.. duschade och busade massor igen. Sen somnade hon med en flaska välling i min famn vid 20 tiden..
Har bara hostat lite, och snorandet blev mycket bättre efter duschen.. rensade väl upp det. Ingen feber heller..
Hur skulle ni göra? Ska vi gå till dagis idag..? Vill inte bli hemskickad igen och känna mig som en dålig mamma som tar mitt snoriga barn till dagis! Men jag tycker inte att hon är sjuk.. då kommer vi ju få vara hemma med henne 2ggr i månaden för att näsan rinner.

Jaja..har föresten en kattunge över. Någon som är intresserad?
En liten hona, leveransklara om ca 4 veckor..

Inga kommentarer: