tisdag 9 september 2008

Höstdepp?

Jag har kännt mig riktigt nere ett tag... orkar inte med saker och ting längre. Allt ska bara krångla och alla ska bara bråka, till vilken nytta?

Emmas mamma är inte alltid så skojsig som ni vet, den dust med henne i veckan gör en ganska trött och arg. Barnens farmor har inte direkt visat sin bästa sida denna sommaren.. och även här så blir det bråk minst en gång i veckan.. och nu jobbet, schema krångel som jag tyvärr inte kan acceptera. Så då blir det jag som sätter mig på tvären eftersom jag vägrar att bli diskriminerad och särbehandlat. Som tur är så står facket på min sida åter igen..Jag och Katarina ( min stötte pelare på HANDELS) kommer bli ett radar par emot BR lesaker.. fan man skulle kanske ta o bli fackligt ombud. Vad tror ni?

Jag som såg fram emot hösten.. dagis inskolning, komma tillbaks till jobbet och träffa folk. Få ett "VANLIGT LIV" om man nu kan kalla det så. Har suttit hemma i soffan alldeles för länge..Men då jobbet krånglar o Emmas mamma krånglar med hur vi ska ha henne faller tyvärr inga bitar på plats utan det blir bara kaos.

Ville bara skriva av mig lite.. förhoppningsvis löse sig saker och ting. Är bara så jobbigt under tiden!

Tur att jag har mina älskade hjärtan Marcus, Emma och Tuvis som finns i mitt liv!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din stackare=( Låter inte alls roligt. Hoppas allt löser sig för er snart så ni får lite lugn och ro och bara kunna njuta av vardagen.
Kramar Madelene & Linnéa