tisdag 9 september 2008

God morgon!
Har inte lika ont i halsen idag, gött... sov ganska gott inatt oxå! Blev en riktigt slappar kväll igår.. ett jäkla åskoväder va det! Satt och läste en bok i min ensamhet, Tuvis somnade vid 18.30 och Marcus kom inte hem från jobbet förrån kl 20..
Igår hjälpte min kära mor mig att putsa fönstrena på insida och pappa på utsidan.. jag har ju liksom fasta fönster som ej är vändbara och i brist på altan får man klättra på stegar och det är inte riktigt min grej. Putsa fönster överhuvudtaget är jag riktigt kass på.. Satte upp nya gardiner oxå. Ska lägga upp bilder senare:)
Nå vad händer idag? Ska forsätta städningen.. sovrummet och badrummet kvar. Sen ska vi knä skura golvena.. ajaj, jobbigt!
I eftermiddag åker vi till Putte, Liza o Melle för de ska byta kök och Mackan ska hjälpa till.
Lite bilder från översvämmningen på vår gräsmatta i lördags...

Inga kommentarer: