måndag 1 september 2008

Mammas skitunge...

Ja, Tuva skiter o skiter...igår kväll vaknade hon och bajsade. Och nu på morgonen har jag redan hunnit byta 2 bajs blöjor. Dock är hon stenhård i magen som vanligt, så vi ska nog börja ge henne Duphalacen 2 ggr per dag...
Jaja, trevligt samtalsämne! Måndag morgon, och vi är ensamma jag o tuvisen. Pappa Marcus fick kliva upp kl 6 när klockan ringde, tror inte att han va direkt pigg då.. men men, han ska försöka börja kl 7 så att han kan sluta kl 16..

VAD HÄNDER IDAG?
Jag ska kolla med min kära mor ifall hon ska ha något handlat, måste verkligen handla nu för det ekar i kylskåpet. Skulle ha bakat igår men har inget margarin så då går det ju inte..
Är lite sugen på att gå i lite affärer i stan oxå.. är inte så ofta man är där nu för tiden.Vi får se!

Ikväll är det fisketävling här, kommer ihåg för ett år sedan då traskade jag ner till kanalen HÖGGRAVID... ihopp om att liten ville kika ut. Vet att det va fisketävlingen här 3 september förra året, alltså på min BF dag.. men som sagt det dröjde 8 dagar... och ännu en promenad till kanalen för att våran älskade Tuva ville se världen. Helt sjukt att det redan gått ett år, får panik när man tänker så..

Inga kommentarer: