söndag 28 september 2008

Stora bakis dagen..

haha..vi är helt off idag. Hade så jäkla skoj igår:) Marcus bröder..Alfred och hans tjej Ellinor och Martin och hans tjej Linda kom vid 18.. då smaskade vi goda räkor med bröd och hemma gjort aioli! Drack lite öl och vin och tjötade. Mumsade i oss efterätten som blev super god! Sen drack vi lite till.. Jag fick i mig en hel vinflaska, själv? Kan inte minnas när jag gjorde det. Har ju blivit en riktigt torrboll.. Men men.. Va super skoj i alla fall.. Affe och Ellinor skulle hem och göra en kusin till Tuva och Emma.. haha!

Idag ska vi som sagt slappa... tänkte ta en dusch och sen en promenad i det fina vädret.
Ikväll hämtar Marcus min mamma och pappa som vart på semester i Tyskland sen i torsdags. Och imorgon ska Tuvisen till dagis.. och jag ska till tandläkaren. Sen på eftermiddagen kommer Susanne och Minna hit och fikar!:)

Inga kommentarer: