onsdag 2 september 2009

fortfarande förkyld!

Tjing Tjong!

Jo här hemma snörvlas det fortfarande,har ont i halsen emellanåt.. men mest är det snoret som är problemet! Igår va jag riktigt ras.. febrig, hostig och så. Men på eftermiddagen ryckte jag upp mig och åkte till Vbg och fikade med Annica...sen träffade jag 15 "tjockisar" och hade gravidvattengympa.. det va både skönt och ansträngande, positivt va i alla fall att Marcus inte behövde massera min rygg... fast nu ikväll behövs det!

Idag har Tuva varit på dagis 10.30-15.. då passade jag på att fika med min förra chef Annelie, sen åkte jag hem och sov innan jag åkte tillbaks till stan och hämtade lill fisan!
Nu sitter vi i soffan och tittar på Bolibompa, Tuva har duschat och det är läggdags för henne så fort Marcus kommit hem. Han har jobbat i Gbg idag!

Imorgon är Tuva ledig från dagis och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på! Blir väl typ det vanliga, titta på pippi,gräva i sandlådan, sova middag, leka med dockor...

ha en bra kväll, kram på er

Inga kommentarer: