onsdag 16 september 2009

God morgon, god morgon!!

Hur står det till med er idag? Med mig är det faktiskt ganska bra, börjar bli på bättringsvägen nu! Underbara penicillin:)

Igår lämnades Tuva på dagis 10.30 som vanligt, och efter det hämtade jag upp Melker och tog med honom hem då min mamma skulle passa honom. Va uppe hos henne en stund sen gick jag hem och lagade köttfärsås.
Sov middag en stund, tvättade och vek tvätt, röjde upp i köket. Ja sånt där som behövs vettu!
Vid 17 va det vattengympa som vanligt, skönt att röra lite på sig! Men den timmen går alltid så fort..
Va jätte trött och seg när jag kom hem så det blev kvällsmat och sedan ryggläge i soffan.

Idag är det åter igen dagis för Tuva. Och klockan 11 ska jag till MVC och mäta magen och lyssna på hjärtljuden, mysigt! Sen åker jag nog hem och väntar tills det är dags att hämta Tuva kl 15..mycket åkande! Men men! Ska ju med till Lysekil och hämta Emma tänkte vi. Så vi ska möta Marcus 15.30 sen åker vi ihop till Emma!
Japp det är det som händer hos oss. Nu är det frukost time här hemma, hörs!

Inga kommentarer: