onsdag 23 september 2009

Bedövad

Japp, bedövad i halva ansiktet... roligare kan man ju ha en onsdags morgon. Tandläkaren så tidigt som 07.50 är ingen höjdare. Undersökning och lagning av 2 tänder (en flis i en tand som lossnat vilket orsakat 2 hål) och 2800:- fattigare åkte jag hemåt igen. Suck! Varför så dyrt... blir nudlar resten av veckan.
Tuva fick åka tidigt till dagis idag, äta frukost och grejer... men lämningen gick bra, och jag hoppas att hon har det roligt. Marcus träffade en pappa på dagisparkeringen igår som oxå va missnöjd, så det ska bli spännande att se vad som händer på föräldramötet den 8:e oktober!

Ska strax åka till stan igen, mamma skulle kika lite i affärer och jag har ändå inget att göra så jag kan lika gärna hänga på. Städning står på schemat men det hinner jag med sen..

Japp, thats it! Ha en bra dag

Inga kommentarer: