lördag 5 september 2009

Vem fyller år idag?

Om inte världens bästa Hampus!! Hela 9 år blir lillskiten... kommer så väl ihåg första gången jag höll honom på BB när vi var och hälsade på syster yster! Tiden springer iväg..

Idag är det lördag och vi har mysmorgon i soffan. Ska snart göra lite frukost och ge tjejerna. Marcus sover, han kom hem sent inatt efter låång resan med Erik som tog några timmar längre tid än planerat!
Idag har vi mycket att göra, det är skoj! Klockan 14 ska vi på kalas för Hampe Stampe.. äta massor med kakor och tårta. Sen kl 18 ska vi till Ullis och Erik på den traditionella "månadskompisträffen". Tuva och Emma ska sova hos min mamma och pappa och det ser de fram emot jätte mycket, precis som vi ser fram emot en barnfrikväll!

Och vad gjorde vi igår? Jo..9.00 hämtade vi Emmisen hos sin mamma, sen åkte vi hem och lekte lite och väntade på att min mamma skulle vakna.. för vi skulle åka och bada ihop! Mötte även upp Hampus och Mia på badhuset! Riktigt skönt att plaska omkring i 34 gradigt vatten:)
På kvällen åt vi kinamat hos mamma och pappa tillsammans med min moster Marie och hennes man Björn. Gick hem vid 20.30 och tjejerna somnade direkt.. själv blev jag sittande med Angelica i telefon i nästan 2 timmar..haha, händer inte ofta. Så jag kom inte i säng speciellt tidigt... men men, vad gör det!

Nä frukost va det..

Inga kommentarer: