fredag 18 september 2009

gott med godis


God kväll, visst är hon söt hon här ovan.Riktigt gullig bild jag fick till när hon slickar sig runt munnen.. hihi
Läget hos er då? Fortfarande väldigt få som vågar kommentera... dålig stil, läsa min blogg men inte våga ge sig till känna.
Hemma hos oss är det lugn kväll, jag vräker i mig onyttigheter och tittar på Dirty Dancing. Marcus är ute med jobbet, kör go cart och sedan käka på Butlers. Emma och Tuva sover!
Idag va vi som sagt på badhuset på förmiddagen. Roligt för där va även Anina och Milla:) Sen åkte vi till marcus pappa och Helen och fikade, marcus fixade lite med deras datorer och Tuva och Emma jagade spöken på vinden.
Va ute en sväng på eftermiddagen, men blev sängen tidigt för dem för de va riktigt trötta och vi måste upp tidigt imorgon för vi ska åka till Borås Djurpark. Är Elfsborgsdagen där så syster har ordnat gratis biljetter, då får man ju passa på!
Och på kvällen blir det kräftskiva hos Putte och Liza:)
Nä nu ska jag fortsätta äta.. ikväll har det blivit en hel del gott.. grönsaker och dipp, cashewnötter, choklad och lösgodis... haha..

Inga kommentarer: