tisdag 22 september 2009

Hemma en snabb sväng....

innan det är dags att åka på nya äventyr!
Lämna Tuvis på dagis vid 10.30 och det gick jätte bra, precis som igår.. Är så nöjd, efter alla bekymmer som varit Sen åkte jag till Överby och fikade med kusin Ulrika och kikade lite i affärer. Jag investerade i dessa snygga stövlar... så nu är man några hundralappar fattigare,fast de är ju snygga och jag kommer använda dem flitigt så det är det värt!

Köpte med mig lite snabbmat hem, korv och pomfritte som jag smaskade i mig hos mamma. Nu har jag som sagt precis kommit hem och ska packa badväskan för om en timma bär det iväg till Vbg och vattengympa. Efter det ska jag snabbt åka till Thn för att hinna med en stunds kalas för min morfar som fyllde 82 år igår. De andra i min familj ska dit redan 17.30 men jag kommer som sagt 1 timme senare..men men!
Ursh och fy vilket rusk väder det är idag då. Hösten är här.. mysigt i o för sig. Men jag har ju ingen jacka jag får plats i.. ursh, blir ju jätte blöt!
Jaja, hörs sen eller imorgon!

1 kommentar:

Marie, Williams Mamma sa...

Ja det är ett riktigt busväder vi har fått :/ Uschamej..