måndag 7 september 2009

Förkyldaklubben

Tjipp!
Vi snorar fortfarande, hur mycket snor kan man ha i näsan egentligen? Hemma från dagis fick Tuva vara idag ja, hoppas på att hon kan gå imorgon så att hon inte missar så många dagar nu när hon går så lite!
Jag tänkte åka och handla lite mat sen, då får Tuva stanna hos mormor.. blir enklast så, och det går snabbare! I eftermiddag är det fisketävling med skridskoklubben min pappa är ordförande för. Så Mia, Hampus, Putte, Liza och Melker mfl kommer och så åker vi traktor ner till kanalen och fiskar en timme eller två, sen blir det korvgrillning!
Har inte bestämt än ifall jag ska följa med ner. Ingen bra kombination att vara gravid och gå ner dit.. 2007 så gick jag ner på fisketävlingen på BF dagen när jag väntade Tuva men det gav inget resultat... men söndagen innan Tuva föddes hade Hampus barnkalas och då traskade jag ner och på tisdagen startade värkarna!

Imorgon är det vattengympa och jag hoppas att jag är frisk nog att gå! Sen resten av veckan ska det fixas, handlas och bakas inför Tuvas 2 års kalas på lördag!!

Inga kommentarer: