söndag 3 oktober 2010

Tjiipp och välkomna!

Dagarna går fort, och jag hinner verkligen inte med att blogga. Torsdagen va det ju IKEA som stod på schemat, kom hem med lite bra o ha saker! I fredags va jag inne i stan på förmiddagen medan Tuva va på dagis.
Åkte även till Skövde där Marcus köpte sig en ny bil. Sen på kvällen va vi hos Putte, Liza o Melker och åt mat och barnen badade deras bubbelbadkar:)

Igår kväll va det galej, Super Söta Sara fyller 27 år (idag) så vi va bjudna på middag hos hennes föräldrar. Åt och drack och tjötade, tittade på gamla kort och hade det super trevligt! Några gick vidare ut på krogen medan jag fick skjuts av Carolisen hem... väl hemma möttes vi av 2 stora älgar som stod och mumsade äpplen i vår trädgård! Vågade ju nästan inte gå ur bilen... läskigt!!






Idag har vi varit iväg mot Sollerbrunn hållet hos min gamla mellanstadielärare och köpt ved, den ska bäras in men nu blev det så uselt väder:( Ska istället ta tag i att vika tvätt och sedan dammsuga.
Ja annars då, kikar i min kalender och ser att det som vanligt är en hel del inplanerat under veckan. Gympa imorgon, Mary Kay party hos min syster på torsdag, fikaträff på fredag, ut o partaja på lördag igen... ja du...
Nä nu ska jag gå o göra lite nytta! Vi hörs, kram kram



Inga kommentarer: