torsdag 14 oktober 2010

Öppna Förskolan

God morgon, ursh o fy.. jag sover så dåligt nu för tiden. Vaknat 2 mornar nu med värsta värken i kroppen, som om jag håller på att bli förkyld. Fick bli 2 ipren, och nu har det gått över..
Igår hade vi fikabesök av Emelie, trevligt! Åt smarriga cupcakes och kakor jag bakat på förmiddagen.
På kvällen satt jag själv:( Marcus jobbade och kom inte hem förrän 01.15 inatt..
Men jag har haft tur för både igår och idag har han kört Tuva till dagis! Vi ska alldeles strax åka, jag och Hugo. Till öppna förskolan, på Simsnäppan... tillsammans med min systers kompis Lina och hennes barn! Kul att komma ut på lite saker med bara Hugo. Men kan inte stanna längre än till 11.15, för sen ska ju Tuva hämtas. Och när vi kommer hem ska hon få lite lunch, sen MÅSTE jag ut på en promenad och få lite frisk luft. Är alldeles för dålig på sånt.. Solen skiner ju idag igen så då får man ju passa på!

Ha det gott så hörs vi!

1 kommentar:

Sandra K sa...

jag tror att det är katarina, var hon som höll i inskolningen iaf. Men pratade med henne idag och hon hade inte märkt av något så jag vet inte vad jag ska tro.