lördag 30 oktober 2010

Tjejkväll

Hallå på er, har ni en bra lördags morgon? Det har jag... sovit gott inatt, ätit en god frukost och är nyduschad!

Gårdagen va riktigt bra den med... mötte Ellinor och Ebba på överby efter att jag hämtat Tuva på dagis. Vi åt lunch och tittade i affärer, åh det finns så mycket fint! Men det gäller att spara pengarna och lägga dom på julklappar till barnen istället!
På eftermiddagen kom syster yster hit, och sen kom även min mamma. Marcus är ju i Uppsala och hälsar på sin mormor och morbror mm.. så det va SF hemma, sambofritt!!
vi åt kinamat.. ananaspaj med glass och massor med godis!! Tjötade och tittade på tv!!

Vi ska gå ut om en stund på en liten promenad och sen blir det nog 11 kaffe uppe hos mina föräldrar!
Ikväll när Mackan kommit hem ska vi till Ullis och Erik, ska bli kul!! Kram kram

1 kommentar:

Sandra K sa...

"hjärnan" är gjord av en vattenmelon :) för att se min bilddagbok så måste du ha ett lösenord, det är gulsol :)