måndag 11 oktober 2010

JENNIES BRUDHIPPA..

I lördags va det dags... vi kidnappade Jennie och tog ut henne på en helkväll med god mat och massor gott att dricka!
Hon låg och sov när vi kom hem till dom.. haha, men det va bara att dra på sig spindelmannen dräkten och iväg. Hem till Ulrika där det bjöds på snittar och gott att dricka. Sen taxi ner till A&O där vi åt mat, fast sämre service får man nog leta efter. Trodde att det skulle vara en restaurang av högre klass, men icke. Och maten va faktiskt inte jag så nöjd med. Sötpotatispure, med kalvfilé, lite grönsaker och rödvinssås. Sött sött sött... lite starkt, eller salt hade varit gott att bryta av med.
Så några mer besök dit blir det nog inte..
En tur till Oleary´s blev det, med mååånga shotar för Jennie:) Jag drack inte så mycket där, kände av min magkatarr mage, och medicinen hade blivit kvarglömd hemma..
SSen tog vi oss en tur till Butlers där vi dansade och drack, jag tog 2 cider där, men kände mig knappt onykter.. förrän jag satt i bilen hem. Herrejävlar va dåligt jag mådde, men jag klarade mig, tur för min pappa som körde bilen helt oviss om mitt tillstånd! Haha.. men jag va till o med full när jag vaknade. Så söndagen blev en riktigt bakis dag. I alla fall förmiddagen, sov till 10.. hur ofta händer det?
Röjde i källaren, och på kvällen blev det pizza och bastubad hos min mamma och pappa!

spiderwoman
Anneli, Carola, Jessica, Ulrika käkar snittar

Jennie och Niclas fick presentkort på en duo spa behandling av oss!

på A&O

Jessica fyllde 25 år denna dagen:)
jag och prinsessan

dansade på Butlers
Jennies nya poolare på Butlers, han tyckte att hon skulle gifta sig med Prins Carl Philip!

Inga kommentarer: