onsdag 6 oktober 2010

Förkyld...

Verkar som om dom flesta i familjen blivit snoriga, och jag har lite ont i halsen oxå :(
Ligger fortfarande kvar i sängen medan barnen röjer, ja ordagrant RÖJER i sina rum... fy, blir ju jag som får städa sen!!

Jaja, idag är det onsdag och vi har ingenting på schemat faktiskt, lite ovanligt men väldigt skönt. Tuva är ledig från dagis så det blir till att mysa lite, kanske baka eller nåt.

Igår fikade vi hela dagen lång... Jennie kom hit på morgonen efter att vi båda lämnat barn på dagis! Åt lite frukost och kanelbullar. På eftermiddagen va det fika hos Annica och Jonas med Ullis och mina barn. Tuva tycker att det är riktigt roligt att åka dit för dom har så roliga leksaker. Och nästa gång skulle hon få bada i deras stora bubbelbadkar!

Kvällen spenderades i soffan, alla roliga tv program börjar ju denna veckan!!
Natten som varit har varit förvånansvärt bra, Hugo somnade vid 19 i bilen när vi åkte hem, så jag tog bara av honom kläderna när vi kom hem så somnade han om i sin säng. Väckte honom vid 22.15 och gav honom en flaska mat när vi skulle gå och lägga oss. Sen vakande han vid 02 och åt och sen vaknade han 06.20:) så jag har fått sova nästan 7 timmar, inte ofta det händer.

Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer: