onsdag 20 oktober 2010

BVC besök

Japp nu har vi kommit hem från BVC.. 10 månaders kontroll för Huggisen:)
vikt: 11020g, längd: 75,5 cm huvudomfång: 48 cm... så det rullar på, han växer som han ska, och kurvan börjar bli lite mer normal nu.

Efter BVC tog vi oss en promenix till biblioteket där Tuva lekte, sen fikade vi på Ritz..
Nu är vi hemma, Hugo sover middag. Tuva pusslar och äter frukt! Jag färgar håret... ja, vi får se hur det går... väntar med spänning på resultatet. Alltid läskigt när man gör det själv, men har man ingen att få hjälp av får man fixa det själv!
Hugos jacka kom på posten idag, ååååh... den va så fin. Har inte provat den, men hoppas att den passar. Har kännt mig som en riktigt usel mamma som inte haft vinterjacka på min son, men den vi lånade av Melle va alldeles för stor och sen har vi bara haft munktröjor och fleecejackor, men det värmer inte så bra när det är minus grader direkt!

Nä nu måste jag kila och kolla hur håret blir, sen skölja ur det... seeya!

1 kommentar:

Jessica Håkansson sa...

Hade precis nästintill likadan jacka till Arvid när han var liten, så fin =) Köpte min på HM kommer jag ihåg. kram