onsdag 27 oktober 2010

Glömt att begära FP :S

God morgon, sov sådär inatt... Hugo sov i sin egna säng fram till 00.30 ungefär, sen fick han sova bredvid mig... herregud han är som en lite tornado. Snurrar runt och håller på i ett. Och så måste man ju ligga på helspänn så att han inte trillar ur sängen på Marcus sida (Marcus sover fortfarande på soffan)

Men dom är feberfria och piggare idag, vilket är skönt! Jag har grejat och fixat med räkningar nu på morgonen, gjorde den dystra upptäckten att jag glömt begära föräldrapenning så det blir lite knapert denna månaden:(... fast om jag har tur så kunde FK fixa en extra utbetalning!

Måste oavsett åka till affären idag och fylla på lite i kylskåpet, mjölk, bröd, potatis mm..
Ska även till KappAhl och byta lite kläder och till Beginners och byta en grej Emma fick i present.
Tar Hugo med mig, Tuva skulle vara hos mormor under tiden!
Är lite sugen på att scrappa sen, får se ifall det blir någon tid över!

KRAM

Inga kommentarer: