torsdag 7 oktober 2010

Ego jag?

Inte ofta jag kör värsta egoinlägget med 16 bilder på mig själv, haha... men men någon gång ska ju vara den första. Som sagt en förändring ska det bli, men då jag alltid brukar bli missnöjd efter att ha gjort om frisyren så ber jag nu om smakråd. Klipper jag mig kort och mörkt vill jag helt plötsligt mer än något annat ha långt ljust hår eller tvärtom!
Tuva har varit på dagis. Jag, mamma och Hugo hämtade henne och då fick vi gå på vernissage, jätte fina saker hade dom gjort med pinnar, kottar, paljetter, fjädrar mm. Tuvas va en pippi-prinsessa:)
En lunch på Briggen blev det och lite handling av mat.. sen hem och så sov vi middag alla 3!!

Om en stund ska jag och Ullis åka till min syster på Mary Kay party, inväntar sambon... han är sen som vanligt.. men det ska bli gött att bara lämna över kvällsmat och läggning av barn till honom!!

Kram kram

Inga kommentarer: