torsdag 29 juli 2010

Sommarpratarna...

Lyssnar ni på sommarpratarna på P1? Det gör jag när jag har tid i alla fall... och imorgon är det dags för favoriten som ni inte får missa. Per Morberg, klockan 13.00!!!
Finns även ett par godbitar kvar så håll utkik på http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=3748178 , så kanske du hittar någon favorit!!

Hur är det med er då? Det skulle bli en regning dag idag, trååååk... vi som vill greja med altanen:(
Jaja, vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Blir det regn som det är sagt så går jag nog upp med Tuva till min mamma och scrappar lite. Gjorde det igår eftermiddag.. så jag har kommit en liten bit påväg i min STORA hög med kort. Ikväll ska vi på middag hos Marcus pappa Willy och hans sambo Helen, och dit kommer alla Marcus syskon och så även hans halvbror som han inte träffat på många många år. Ska bli trevligt!

Vad gjorde vi mer igår då? Tuva åkte med mormor och morfar till Nossebro på marknad, medan jag åkte till stan och kikade i affärer och fikade med Marita och Charlie!

Inga kommentarer: