fredag 23 juli 2010

Jag kommer att lösenordsskydda min blogg för det finns allt för många människor som jag inte vill ska läsa min blogg. Är så irriterad över att det finns dom som gottar sig i mitt liv, det jag säger och gör.. och sedan använder det bakom ryggen på mig! Ja ni vet vem ni är!! Falska jävla människor är det värsta jag vet!!

Vill ni fortsätta läsa min blogg, skicka då ett mail till: stumpansmamma@hotmail.com eller lämna en kommentar här nedanför med ert namn och mailadress...
lösenordsskyddet början gälla från och med imorgon!!!!

3 kommentarer:

Marita & Charlie sa...

Hej Malin, jag fortsätter gärna att läsa din blogg om jag får! blir så glad av det du skriver och känner igen mig så mycket själv, och tittar på alla underbara bilder av er fina lilla familj
Kramar Marita och Charlie

Malin Iveström sa...

Ja klart att du får fortsätta läsa Marita:) vad har du för mail, måste ha den för att godkänna dig som läsare.. sen får du ett mail av mig och måste registrera dig.. men det är inte alls svårt!!

Malin sa...

Hej! Jag fortsätter gärna läsa din blogg.. Har berättat innan att vi är typ samma sits, barn i samma åldrar, uppvuxna i Trollhättan, bakning som intresse o så.. malin.augustsson@hotmail.com
tack! Mvh / Malin