lördag 17 juli 2010

LW

Tjenixen på er, hur är läget? Här hemma är det slappt... Lite trött och seg efter gårdagen.

Nå vad har här de senaste dagarna??... får gå tillbaks till onsdag igen, ja då va ju Andreas här och snickrade tillsammans med Marcus och Erik. Fick upp självaste stommen av altanen. Jag själv va jätte duktig och slipade klart trappan och grundmålade den. Sen åkte jag in till stan och beställde matta som ska läggas imorgon eller på måndag!
Klippte gräset gjorde jag oxå, sen på kvällen kom även Jessica hit så då grillade vi!

Torsdag då hade vi fikabesök av Joysie och Charles.. tråkigt att det regnade. Så vi fick bara vara inne. Tuva och Emma åkte med mormor till stan och när Joysie åkt hem åkte även jag, Marcus och Hugo till stan.

Igår gjordes det inte så mycket här hemma.. fikade och plockade lite. Sen vid 13.45 tiden hämtade jag upp Jennie och sen åkte vi till Gbg! Förfestade lite i Cattis lägenhet sen vid 18 tiden tog vi spårvagnen in till Trägårn! En riktigt mysig kväll med underbart väder... sjukt varmt!! Melissa Horn va riktigt bra, hade velat se mer av henne..
Dock inte den bästa konserten jag varit på med Lars Winnerbäck, men helt okej! Kvällen avslutades med ett magnefikt fyrverkeri!

Melissa Horn
Lars Winnerbäck

Lars Winnerbäck i en pampig version av Ingen soldat!
Fallens dagar är det ju här hemma i Trollhättan, något som går ganska obemärkt förbi oss. Skulle åkt in en sväng idag va det tänkt, men vädret satte stopp.
Kompisarna ska ut ikväll, men vi har ingen barnvakt så vi ska bara vara med och käka lite hos Ullis och Erik i kväll sen åker vi hem och myser och sen sover! Konstigt att jag är så trött jag som fick sova hela natten utan att bli störd!

Inga kommentarer: