måndag 19 juli 2010

sugen på våfflor...

Hallå där!!

Hur har ni det denna måndag morgon? Vi har de bra... klockan ringde 06.45 och då va jag faktiskt inte den enda som va ruggit trött. Hugo stensov och tjejerna ville nog egentligen inte kliva upp från sina varma goa sängar! Men upp skulle dom. För Emma skulle till Lysekil idag och Tuva följde med och lämnade. Nu ska hon vara hos sin mamma i 2 veckor sen kommer hon tillbaks och är här i 2 veckor till!

Marcus och Tuva skulle stanna till och handla på vägen hem. Jag förstår inte hur fort maten kan ta slut.. fast det blir väl så när man är 5 st i familjen... eller ja Hugo kan man väl inte räkna in, han äter ju bara sin egna mat.. och lite smörgås ibland! Nu har han precis däckat i sin vagn med en flaska välling... så jag ska egentligen passa på att gå in och duscha lite.

Vad händer annars idag då? Marcus ska fortsätta snickra på altanen och jag ska ge mig på det stora projektet " lägga matta i trappan" åh.... ska bli spännande att se hur det går!
Ska som ni läste i rubriken göra lite våfflor till fikat idag. Gott och mättande... bra när man kan kombinera fika och lunch:)

Inga kommentarer: