söndag 4 juli 2010

Riktigt rolig kväll igår!

Hej Svejs... vill börja med att säga att det kommer bli lite dåligt med bloggande för min del nu framöver.. sommarens underbara väder och alla roliga utflykter vi har inplanerat denna veckan gör att jag inte får tid till att skriva...

Men hur som helst, igår hade vi grillfest! Vilket galej.. åt god mat, drack gott, gick tipspromenad och tjötade. De sista gick lite efter klockan 02 inatt! Satt ute hela tiden, tack vare myggspiraler, myggmedel och en skön brasa i vedkorgen så undkom vi de flesta knott och mygg!
Hoppas nu på att någon av de andra grannarna tar efter och gör detta till en tradition.

Idag, ja va har vi gjort idag? Slappade på förmiddagen.. regnade ju massor. Tog hand om lite disk. Sen fikade vi hos mamma och pappa ihop med mina syskon och deras familjer.
Sen hem och packa lite.. barnen sov middag. Sen åkte jag och Marcus och bytte bil med familjen Ekman sen åkte vi till Lysekil och hämtade Emma... fick inte hämta henne förrän 18.00... lagom skoj! Men men.. vi är inte förvånade. Typiskt hennes mamma att göra så. Vårat förslag va 14.00 för att slippa stressa hemma och att Emma inte skulle behöva komma hem och gå och lägga sig direkt. Men så blev det ju nu. Va hemma 19.30 då blev det kvällsmat och sedan sängen direkt.
För imorgon gäller det ju, då åker vi till Astrid Lindgrens Värld!! Åh som Tuva längtat... och jag med faktiskt! Ska bli skoj att åka hela familjen (och min mamma) på lite semester med barnen i fokus!

Vi hörs som sagt när jag har tid! Ha det gott allihopa:)

Inga kommentarer: