måndag 7 juni 2010

Royalist, javisst!

Tänkte ta upp ett ganska känsligt ämne. Kronprinsessbröllopet! Alla verkar ju ha olika åsikter om detta, och jag har även min... och jag måste erkänna. Jag har en liten liten förkärlek till kungahuset. Haha... det är nåt speciellt med kungen:)
Så jag är positiv till det kungliga bröllopet den 19 juni. Är massor med tv-program nu inför bröllopet. Jag säger inte att jag följer dem slaviskt, men visst är det lite kul. Är lite smått avundsjuk oxå på Jennie Pennie som ska upp den 19 juni till Sthlm och kanske få sig en liten titt på brudparet.

Vad är eran åsikt om bröllopet? lämna gärna en kommentar!

7 kommentarer:

Maria B sa...

JAG ÄLSKAR DETTA BRÖLLOP!!! Är ju höjdpunkten nu på kvällarna när de bara är massa kungligt på tv:n :) Vi är 3 st som ska kika på detta tillsammans den 19:e hemma hos mig. Och de är barnfritt! Ska beställa smörgåstårta till lunch och sen lite kungligt snacks under em och senare ordnar Robert pizza till oss :) Självklart ska de skålas med bubbel! Blir en lååång dag 13-01 men de kommer bli kanon!!! Fattar inte folk som har ont av de!? De är ju bara att strunta i de då!

Malin Iveström sa...

Gött jobbat Maria, blir ju nästan lite avundsjuk över alla festligheter ni ska ställa till med den 19:e..
Själv hoppas jag på att få kunna kolla på vigseln på tv..

Maria B sa...

Du är hjärtligt välkommen hit om du vill. (utan barn) Säg bara till så beställer jag en bit till dig oxå :)

Malin Iveström sa...

Åh tack vad du är gullig, men vi har alla 3 barnen den helgen och så har vi blivit bortbjudna till Annica och hennes grabb på kvällen..

Maria B sa...

Då hoppas jag Annica har laddat upp för kungligt värre!!

Emelie sa...

Jag tycker att det ska bli jättekul med bröllopet!!! Tyvärr är jag bortrest den 19:e! :( Jag får banda bröllopet och festen.

Annika sa...

Jag tycker oxå det är mysigt och framför allt romantiskt med kunga bröllopet. Jag har väntat på att de äntligen ska få visa alla att de är kära, det är ju det man vill..!! De är så söta tillsammans!