måndag 14 juni 2010

14 juni

God morgon!

Hur är allt med er? Med oss är det bra.. ska strax äta frukost, sen bär det iväg in till stan. Tuva ska till dagis och jag och Hugo ska träffa Susanne och Freja och fika lite!
Sen måste jag handla lite mat och efter det funderar jag på att åka hem och städa och tvätta min bil. Tycker inte alls om när bilen är smutsig innuti, men våran är oftast det tyvärr..

Sen MÅSTE jag skräpa mig, är alldeles för lat. Så nu har jag skrivit en lista på allt jag måste göra i eftermiddag. Bland annat börja slipa trappan som jag tänkt i flera veckor, men får aldrig tummen ur. Sen ska jag tvätta alla fönster, och fjäska med min pappa om han vill tvätta utsidan på de fönster som inte är öppningsbara..
Och så vill jag byta gardiner! Ja vi får se vad jag orkar och hinner med.

Nu blir det frukost och sedan ner en sväng till tvättstugan, fasiken gör man inget annat än o tvättar när man har småbarn?

Ha det gott idag, hoppas att vi slipper allt för mycket regn bara. KRAM

1 kommentar:

Malin sa...

Ja usch, här har det också falerat.. MÅSTE måla källardörren, vika in den gigantiska högen med tvätt, ge rabatterna en omgång, städa o putsa vissa fönster pga alla äckelflugor.. Usch, och allt detta idag - imorgon kommer det ju bli mer tvätt o mer smuts på golven.. Nä Malin, bara ta sig i kragen o se till att få nåt gjort!! :)) Lycka till med allt dagen har att erbjuda!