måndag 7 juni 2010

Då var det kväll igen!

Ja dagarna går fort. Redan kväll igen. Ska snart sova.. om min käre sambo skulle vilja komma hem någon gång. Han är hos grannen och kikar på deras altan som de håller på att renovera.

Marcus har varit hemma idag, han har varit hängig och haft ont i halsen.
Och jag hade massor med planer att greja hemma, men näää.. det blev inte så mycket med det eftersom jag har svårt att städa och fixa när Marcus bara ligger på soffan och tittar på. Vill vara själv när jag städar med lite bra musik..
Jaja, fick handlat mat i alla fall. Det mesta va slut kändes det som hade i alla fall inget smör, maskindiskmedel, tvättmedel, mjölk, bröd... mm...
Tittade på film på eftermiddagen, och vi somnade i soffan alla tre. Jag, Marcus och Hugo. Marcus hämtade Tuva på dagis och när de kom hem tog jag tag i att vika lite tvätt.. sen gick vi upp till mamma och pappa en liten sväng.
Åt kvällsmat och när Tuva lagt sig dammsög jag kök och matsal och torkade golvet, och putsade fönstret i köket. Mycket pollen..
Ska alldeles strax ta en sista vända ner till tvättstugan. Mycket tvätt blir det efter en helg med 3 barn. Plus att jag bäddade rent i sängarna idag.

Imorgon är en ny dag. Hugo ska till BVC på kontroll och få spruta, lagom skoj. Sen blir det en tur till Överby för jag ska köpa en ny bilstol till Hugo, för han har växt ut den vi hyrt från NÄL. Blir en Brio bilstol, likadan som Tuva har fast en 2010 då.. ursh o fy för att lägga så mycket pengar på sånt, men men...

Nu fick Hugo precis lite välling. Då ska jag passa på att gå till tvättstugan och sen gå och lägga mig. Hoppas på att han sover bättre inatt, för fy vad han krånglade inatt.. gnydde och grät och höll på!

Jaja, ha det så gott så hörs vi nog imorgon. Kram på er

Inga kommentarer: