tisdag 29 juni 2010

I sommarens soliga dagar...

Tisdag morgon och det är redan full fart här hemma!! Hugo hr blivit helt tokig när han bajsar nu för tiden.. precis när vi började med vanlig mat och välling så blev han jätte hård i magen. Men nu har det släppt och han bajsar nästan alltid utanför... samma sak nu för en stund sen. Tuva ropade " mamma, mamma Hugo har bajsat på filten" och javisst... bajs på filt och på hela Hugo.. hur lyckas han? Det blev till att skölja av honom i handfatet, tur att vi har ett stort..
Annars grejas det lite, men ska fortsätta mer sen när jag varit och lämnat Tuvisen på dagis!

Har en stor tvätthög att tvätta, och ska även bädda rent i barnens sängar...

Har ju inte bloggat på några dagar. I söndags gjorde jag inte så jätte mycket på förmiddagen. Marcus va iväg och grejade med båten.. jag och barnen åkte in en sväng till sjön så Tuva fick plaska lite. Sen åt vi mat hos mamma och pappa och sen åkte vi båt!
Tuva tyckte att det va sådär skojsigt!
roligare när båten gick långsammare..
Igår gjorde jag inte så mycket på förmiddagen, lämnade Tuva på dagis sen åkte jag och Hugo med min syster Maria, Hampus och mamma till Alingsås. Där shoppade vi lite i de mysiga affärerna.. Åh, Balders Hage är ju underbart!!
Åt lunch och fikade, sen fick vi för oss att ta en tur till Borås oxå, jag ville nämligen till Lagerhaus:)
Vi va inte hemma förrän lite innan 21... lång dags shopping!
Idag ska det tvättas som sagt, skulle bli varmt idag så jag får se vad jag gör mer... KRAM

Inga kommentarer: