onsdag 30 juni 2010

1000 inlägg...

Japp detta är det 1000:e blogginlägget jag skriver... coolt!

Det kom lite regn inatt precis som förväntat. Känns i luften att det är mycket friskare nu:) fast solen kommer ju tillbaks.. och igår morse när jag kollade väderprognosen så skulle det bli dåligt väder på lördag.. men se här....

Vad mer kan man önska, 28 grader klockan 20.00 på kvällen! Helt underbart... lite blåst dock, men det ska nog funka hoppas jag. Vi ska nämligen ha fest med grannarna. Vi har bjudit in 7 andra grannfamiljer på grillfest! Hoppas på att det kommer bli trevligt. Då har jag även ätit klart min kur med penicillin så då får även jag dricka lite, gott!!

Har precis ätit lite frukost, fick ställa klockan idag för Tuva skulle till dagis 7.30... och bara för det så sover både Tuva och Hugo så sött när klockan ringer.. varför är det så när dom aldrig sover annars?!
Idag ska jag som sagt fortsätta med min enorma tvätt som man börjar se slutet på... 3 maskiner kvar..
Sen blir det nog en fika med Ullis, och efter det ska vi på utvecklingssamtal på Tuvas dagis och om Tuva är pigg och glad åker vi och handlar lite mat. Skulle även vilja ha några nya blommor till krukorna för mina penseér är inte glada längre. Och Marcus ska ju till Gbg ikväll och hjälpa Cattis att flytta, och då ska vi nog bara vara hemma och mysa!

Puss och kram, vi syns i gästrummet som Tuva säger :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Den köpte vi i Danmark.Finns säkert liknande här. Coop kanske har liknande. Brukar ha samma märke som i Danmark ibland.
Kram