måndag 31 maj 2010

31 maj 2010

Sista dagen i maj, imorgon är det juni. Herregud vad tiden går fort. Juni är ju för fasiken en sommarmånad... är det sommar nu? Och om 2 veckor blir min lill prins 6 månader! Vill ju att han alltid ska va en liten bebis. Men nä nu går det ruggit fort i utvecklingen.

Måndag är det oxå, vilket innebär att Tuva ska till dagis idag. När jag lämnat henne får det bli en tur till mat affären för mig och Hugo och fylla på kylskåpet lite. Sen hem och börja tvätta. Jag som tvättade massor förra veckan, men nu efter en en semester så är det full igen.

Får se om jag kan få sova lite middag oxå, är riktigt trött och sliten och det gungar i mitt huvud som bara den. Känns som om vi fortfarande är på båten, jätte äckligt!
Fick sovit inatt, men däremot drömde jag massor med konstigt.
Veckan som kommer har en hel del att erbjuda, lite fikaträffar som vanligt. Sen på fredag tar Marcus lillasyster Lotta studenten och på lördag är det loppis!

Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

Maria B sa...

Låter som ni haft de bra på kryssningen :) Trotts en tråkig bussresa! Hur hade de gått för Hugo hos mormor o morfar? Ha en bra fika vecka ;)