onsdag 12 maj 2010

Regn och rusk

Jag tycker i o för sig att det är mysigt med lite regn... bara man slipper vara ute och frysa. Och det slipper jag. Fast vi har riktigt jäkla kallt inne, så jag har precis tänt i pannan och hoppas att det snart blir lite skönare här inne så man slipper sitta under en filt och tassa runt i raggsockar.

Natten som va , var ganska bra.. Hugo åt kl 01.15... sen vaknade han inte förrän lite innan 6.... Jag däremot hade en jäkla envis hosta igår kväll och inatt, kliade och retades i halsen. Och inga halstabletter hade jag heller :(
Tuva åkte till dagis vid 7.30, mormor skulle ändå upp och jobba då så hon körde henne. Sen hämtade jag vid 11.30. Min brorsa va med då oxå för vi skulle ner till stan ihop och möta Marcus för Putte ska låna Marcus bil tills söndag för han skulle tävla i Karlstad.
Så när vi hämtat bilen åkte jag och barnen till Överby för vi skulle äta lite lucnh med Marcus där. Men han va tuvngen att åka till en kund så medans vi väntade kikade in lite på BR och sprang på Ulrika och William. Så när Marcus kom följde de med oss och fikade lite!

Sen handlade jag lite mat och åkte hem. Barnen somnade i bilen och har sovit en bra stund. Nu knorrar Hugo i sin vagn så jag antar att han sovit klart.

Ikväll blir en myskväll, ska dock vika lite tvätt och packa väskan inför imorgon men sen blir det tacos och film.

Inga kommentarer: