torsdag 27 maj 2010

Hugo har sovit inatt:)

God morgon! Sitter här i fåtöljen och gör ingenting. Är färdig med det mesta, ätit frukost, duschat, klätt på mig själv och barnen, packat Tuvas väska och skötväskan... ja, så det är bara att vänta till klockan blir 11 då vi ska åka till överby!
Ska möta Maria och Elin där, ska kika i affärer.. sen kommer även Marina, Albin och Oskar då ska vi äta lunch ihop. Sen ska jag möta upp min syster yster som ska få med sig Tuvisen hem. Tuva ska sova där inatt..

Sen ska jag hem och packa våran väska och det sista i Hugos väska och när Hugo somnat ska jag gå upp med honom till min mamma o pappa!
Så vi ska sova utan barn inatt! Fast Hugo va ju jätte duktig inatt faktiskt. Somnade vid 21 och sov till 02 då vaknade han och va ledsen som jag gjorde mat men precis när jag skulle lyfta upp honom och lägga honom tillrätta i sängen råkade jag dunka i hans huvud i sänggaveln.. inte hårt mest en liten dunk. Men gud vad ledsen han blev. Tror som sagt inte att det gjorde ont utan att han blev rädd. Så då fick jag försöka trösta honom och tillslut somnade han bredvid mig i sängen utan att ha ätit och sov gott till 05.30!
Så han kan bara han vill! Får hoppas att han är snäll mot sin mormor och morfar så att de får sova:)
Ha en jätte bra dag, kram kram

Inga kommentarer: