lördag 20 november 2010

Snö igen...

Japp då kom den igen... snön.. och alltid så mycket varje gång! Tycker lite bättre om den nu än förra veckan faktiskt. Kanske för att det är lördag och Marcus är hemma. Han är ute med traktorn och plogar nu. Emma och Tuva leker i snön:)
Jag håller mig inne en stund nu i alla fall, Hugo sover så gott på soffan... vill inte väcka honom och gå ut i det kalla. Men om en stund ska jag ut i alla fall... ska upp till mamma och pappa och fylla på alla fågelbord/matmojänger!

Igår hade vi en riktigt trevlig och mysig kväll hos familjen Morveto. Bjöds på tacos, gott!
Barnen lekte jätte bra, inte bråk en enda gång! Roligt! Hugo däremot va en buse... klättrade och pillade på allt.. och trött va han men vägrade sova!

Morgonen idag startade mysigt, grannen Erik kom hit på frukost så det blev äggröra och bacon denna lördagen med, bortskämd!?

Annars då? Jo det tvättas, jag ska dammsuga sen när Hugo vaknat.. vart i källaren och letat fram lite mer mössor och vantar sen förra året samt skor till Emma. Dock tror jag att hon växt ur dem :(

Ha en bra dag i snön och ta det lugnt på vägarna...

Inga kommentarer: