torsdag 25 november 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 03 – Mina föräldrar

Pappa Benno, 57 år… helt underbar pappa!! Vi är ganska olika men ändå funkar vi så bra ihop. Vi kan inte bråka och skälla på varandra för det slutar alltid med att båda gråter.. haha.
Jag älskar honom och jag älskar att han tycker om mina barn så mycket!
Lite som är kul att vet om min pappa:
• Elfsborgfan
• Whiskeysamlare
• Har sprungit alla kraftproven, och kommer göra det ända tills vi får rulla runt honom i rullstol
• Åker helst på semester till konstiga stället, typ.. Svalbard, Ryssland, Polen…
• Skulle aldrig sätta sin fot på Gekås i Ullared, han svettades av att bara vara på parkeringen.

Mamma Annica 56 år är också underbar. Vi är mer lika och umgås i princip dagligen Vi har lite samma intressen. Hon ställer alltid upp när jag behöver hjälp, och det är ofta henne jag frågar om tips och råd, vet inte vad jag skulle gjort utan henne!
Kul att veta om min mamma:
• Älskar scrapbooking
• Ordningsam när det gäller allt i hemmet… nästan pedant… utom när det kommer till kylskåpet och skafferiet… haha där är det kaos! Jag o min syster brukar alltid reta mamma för det!
• Har världens finaste trädgård
• Tycker om att skämma bort sina barn och barnbarn
• Är tvärtemot pappa så hon älskar att åka på solsemester

Inga kommentarer: