tisdag 23 november 2010

Dag 01 – Presentera mig själv


Dag 01 – Presentera mig själv
Malin Johansson, föddes den 28 mars 1984. Växte upp på Lextorp tillsammans med min mamma, pappa, storasyster och storebror. Vi hade även en sommarstuga ute i Vesten där jag älskade att vara och tillslut bestämde sig mina föräldrar att vi skulle flytta dit helt och hållet, men huset behövdes byggas ut så undertiden flyttade vi till Skogshöjden och bodde där i ett år.Jag gick i grundskolan i Hjärtum och Lilla Edet och på gymnasiet läste jag Omvårdnadsprogrammet med inriktning på teckenspråk i Vänersborg.

Jag och Marcus har varit tillsammans sedan februari 2004 men hade ett litet uppehåll den sommaren då han skulle bli pappa, men sen oktober 2004 har vi hållit ihop. 14 februari 2008 förlovade vi oss, jag vet värsta klyschiga datumet! haha

Vi bor i huset bredvid mina föräldrar tillsammans med min sambo Marcus och våra barn.
Tuva född 12 september 2007, världens underbaraste lilla tjej. Busig och lite små trotsig men ändå världens bästa!
Hugo född 15 december 2009, ett riktigt bustroll. Full fart här hemma just nu, han upptäcker världen och det till fullo!
Och så Emma som är Marcus dotter, född 19 oktober 2004, bor hos oss varannan helg. En väldigt lugn tjej som älskar sina småsyskon!

Jag är föräldraledig för tillfället, annars jobbar jag i leksaksaffär. Har sökt en bageriutbildning till våren och hoppas på att jag kommer in!
Jag tycker väldigt mycket om inredning och att baka! Älskar allt med cupcakes på och lyssnar helst på Lars Winnerbäck!
Det va lite om mig….

Inga kommentarer: