onsdag 3 november 2010

HUGO DAGEN!

Idag har våran prins namnsdag:)
Och hur har vi firat det? Nja inte så super mycket faktiskt... Hade ju planer för att kanske åka till Lysekil idag och hämta Emma men då hennes mamma inte gör nåt annat än att krångla och jävlas så fick vi inte hämta henne förrän nu ikväll vid 18...
Så istället gick vi till min mamma en sväng i morse. Sen bestämde vi oss för att åka till stan och käka lunch med pappa, och när vi kom till stan va det marknad så vi tog oss en vända där... Hittade inget, men Hugo fick en ny pyjamas från KappAhl av mormor i namnsdagspresent:)
Barnen somnade i bilen och sov i nästan 2 timmar hemma, dom har blivit så trötta båda två. Kan sova i en evighet mitt på dagen.. tur att de är lätta att få i säng på kvällen, däremot är de ju sjukt morgonpigga. Ska försöka få Tuva att sluta sova middag egentligen, men hon är ju som sagt helt slut och vissa dagar behöver hon sova.


Igår körde vi en sån där dubbelfika dag... på morgonen kom kusin Ulrika med Emelie och William! Full fart... Wille är så söt när han springer omkring och han är en riktig buse, på bara 3 sekunder så är han borta och har klättrat upp för trappan, tur att Hugo inte fattat hur man gör än!
När dom åkt hem blev det lunch och sen sovtajm för barnen...
Vid 16 om Angelica, Benjamin, Joysie och Charles och fikade! Oxå full fart med många busiga barn! Körde hem Angelica och Benji sen åkte jag och handlade massor med mat på Willys:) gött för det ekade tomt i kylskåpet!

Jag har bestämt mig för att ändra lite här på bloggen, denna bloggen kommer i fortsättningen mest vara personlig.. handla om våran vardag (fortfarande lösenordsskyddad) så jag har startat en ny blogg där jag enbart kommer att lägga upp recept, och jag ska försöka att anstränga mig att verkligen ta kort på alla mina bakverk, samt kanske lite maträtter vi äter i familjen Johansson/Iveström!!
Adressen kommer inom kort, sidan är fortfarande under uppbyggnad! Denna bloggen kommer att vara offentlig så ni behöver inte något lösen till den!
Joysie och Charles
Tuvis
Benjamin
Benjamin hamnade i leksakskorgen
PS. ni är fruktansvärt dåliga på att kommentera... så kom igen, klottra ner nåt så blir jag glad!!!

Inga kommentarer: